Post by wolstiwatorri on Mar 13, 2022 23:56:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Ninja® ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Ninja® IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Ninja® 2022 version ▞▞▞
Fruit Ninja® Arkade xcp
Loll
Peli on hyvä, mutta se ei ole hieno, pidän enemmän siitä vanhoista versioista
Peliä on mahdoton pelata, kun internet on päällä, mainokset eivät katoa, joten olen pettynyt!!
Tämän päivityksen osalta... en pidä siitä, pidän vanhoista päivityksistä. Terät ja dojot ovat nyt tasoituksella, että sen sirpaleita voi hankkia gachan kautta, mikä on ärsyttävää. Toinen, dojoni muuttuu 6:sta 1:een... joo, perus. Onko tämän tarkoitus tapahtua?? 🤔🤔 Vielä yksi asia, en saa yhteyttä google play -palveluun. Toinen asia, varmista, että teräsi pyyhkäisee jonnekin turvallisesti tai muuten osut pommeihin tai mihin tahansa vahingossa.
Muuttunu surkeeks, huono päivitys
Fruit Ninja® არკადული yfo
En suositele
Russian Alphabet Mastery - 3 Hour Cyrillic חינוך rkb
Mulla on toi sama että:paketti-tiedosto on virheellinen,ois muten 5/5
Fruit Ninja® Arkade xcp
Tämä kyllästyy noin viikos. BOO!
Peli oli hyvä tähän asti, miksi
Kannattaa ladata 😇
Minä rakastan tätä peliä. Minulla on ollut vain yksi ongelma, ja he vastasivat auttamaan välittömästi. Suosittelen lämpimästi tätä sovellusta! Lisäksi ei todellakaan ole paljon pakotettuja lisäyksiä. 90 % mainoksista on valinnaisia, ja mielestäni erittäin katsomisen arvoisia.
Fruit Ninja kuin se oli, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran vuosia sitten, paitsi täytettynä ärsyttävällä MTX:llä ja KESTÄMÄTÖNTÄ SUORITUSKYKYÄ. Kokeilin tätä vuosia sitten turhalla puhelimen tiilellä ja tuskin pystyin käynnistämään sitä. Tänään käytin Stylo 5:täni, joka on liigoja korkeampi, ja se oli EDELLEEN pelaamaton. Pyyhkäisin leikkaamaan arcade-tilassa ja screeb jäätyi 5 sekunniksi. Kuulin hedelmiä leikattavan ja pommin iskeytyvän. En nähnyt mitään tästä.
Paras!
Tämä on loistava peli! Mutta syy, miksi annoin 4 tähteä, johtuu siitä, että se on täynnä mainoksia. Jos mainoksia ei olisi niin monta, se olisi minulta 5, mutta jos ne poistaisivat joitain mainoksia eivätkä laittaisi niin montaa, minulta saa luultavasti enemmän 5 tähteä ja defo 5. Myös jotkin mainokset ovat ohittamattomia ja se ärsyttää minua, mutta sen lisäksi se on hyvä peli 😁
pidän vanhasta versiosta paljon paremmin...ja voisiko fontti olla pienempi ja mahdoton lukea?!?! myös liikaa mainoksia!
Fruit Ninja® არკადული yfo
Koska ei lataa
Fruit ninja oli ensimmäinen peli, jonka asensin tabletiini pitkään aikaan, ja vasta äskettäin peli ei aukea ollenkaan ja se sanoo minulle, että peli on valitettavasti pysähtynyt eikä se myöskään anna hyvää syytä, mikä on erittäin ärsyttävää. Nyt hedelmäninjan kanssa on tapahtunut toinen asia, ja se on se, että päivittäinen palkintoklanda on poissa kokonaan, koska käytän siitä päivittäisiä palkintojani ja avaan dojoja ja kaljuja, joten voitko korjata tämän ongelman, kiitos. AK:lta
Kiva peli
Halfbrick Studios
Aidossa versiossa ei oo mitää eroa
Oot tyyppi joka rikkoo hedelmia katanalla 5/5
Ei lataaaaa.... Saatana.
Se on ok peli. Jäätyy joskus laitteessani.
Tämän uudelleenkäynnistyksen myötä mikään blade ei tee mitään, näytät työntävän meille mainoksia ja pääsit eroon minipeleistä. Kunnes Kaikki tavarat "Tulee pian" tulee takaisin, annan tälle 2 tähteä. Ainakin voin vielä viipaloida hedelmiä.
Ois parempi muuten jos päästäis sisää ja asentais ja mun tablel on tilaa mut ei muka tän pelin takki oo -.-
Toiminut loistavasti tähän päivään asti. Aina kun avaan sovelluksen, se sanoo "uusi päivitys, täytyy käynnistää uudelleen". Napautan painiketta, se lopettaa latauksen ja kaatuu. Ole hyvä ja korjaa!
Asensin pelin uudelleen Samsung-tablettiini ja haluaisin, että voisin pelata peliä SPenilläni.
Tämä peli on surke koska väittä että muisti on täynnä. milloin ei oo. Älkää ladatko.
😇😇😇😇😦😦😉😕😡😆😦😦😦😣😲😩😲😲😣😲😟😧😟
Peli kaatuu jatkuvasti....
Vie ihan liikaa tilaa, korjatkaa. Muuten todella hyvä peli, suosittelen... sopii kaiken ikäisille pääsin todella pitkälle, mutta sitten poistin ei olisi voinut poistaa koska kaikki on nyt poissa XD
Paras vitun hyva
Tosi hyvä
Ei pääse sisään