(Android) Ghost Files 2: Memory of a Crime huijaukset lisäävät primogemeja
Mar 5, 2022 15:57:59 GMT -5
Post by orizamtilea on Mar 5, 2022 15:57:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ghost Files 2: Memory of a Crime ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ghost Files 2: Memory of a Crime IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät primogemeja ▞▞▞
▞▞▞ Ghost Files 2: Memory of a Crime 2022 version ▞▞▞
Njan ee peli kalichilla kalikkan pokuva ithine net connection veno
Loistava Peli!
Rakastan peliä todella paljon! Rahan arvoinen! Siellä on jopa bonuspeli! Rakastan alkuperäisiä minipelejä ja HO-kohtauksia! En malta odottaa lisää!
I. Rakastan tätä peliä toistaiseksi xx
Piiloobjektipelit peräkkäin demossa (joka oli muuten liian lyhyt ja tylsä). Jos olisin halunnut HOGin, enkä hyvää pulma-seikkailupeliä, olisin voinut löytää kokonaisen joukon ilmaiseksi. Ja grafiikka on kuin 5 vuotta vanha. Ensimmäinen peli Artifex Mundilta, jonka päätin olla ostamatta. Ehkä peli on paljon parempi kuin demo, mutta et onnistunut kiinnostamaan minua.
jooooooo
Tämän pelin pelaamista ei voi lopettaa, se on loistava.! Latasin sen vasta tänään iltapäivällä, mutta en voi jättää sitä rauhaan. En yleensä pidä tämän tyyppisestä sikasta, eli kerään johtolankoja jne, mutta rakastan kuinka paljon jokaisessa kohtauksessa on tehtävää. vaikka taustalla oleva tarina koskee Murhaajan kiinni saattamista, kaikki on silti valoisaa ja (en ole varma, onko se oikea sana) viehättävää. Rakastan, kuinka juoneeseen linkitettyjen esineiden lisäksi kohtausten eri osat tarjoavat myös jonkinlaista huvituksesta.Kuunnelkaa te luojat, minulla on tekemistä! Mutta en saa mitään aikaiseksi, kun tarjoat minulle erinomaisia pelejä! Perustelen pakkomiellettäni sillä uskolla, että välttelen varhaista alkamista, mutta me kaikki tiedämme totuuden – ne ovat liian hauskoja pelata. Joten YKSI lisää ja siinä kaikki tälle talvelle. Ja kaikki vitsit sivuun, te ihmiset olette mahtavia ja teette superhauskoja, haastavia pelejä, jotka eivät ole naurettavan kovia, eivät liian tummia ja joissa on aina hyvä tarina. Kiitos.
Se on erittäin mukava peli
Erittäin mukava peli sujuvaa hienoa työtä
Bonusluku aivan liian lyhyt veloittavaan hintaan
Toistaiseksi hienoa ja vasta alkanut
Rakastan aina näitä pelejä, mutta toivon, että ne eivät olisi niin kalliita
Upea etsiväpeli, haastavia minipelejä, mutta ei mahdotonta, hyvä pelata "reaaliajassa"
Mahtava peli. Rakasta grafiikkaa
Aloitin tuskin pelin, eikä se anna minun jatkaa, siinä on häiriö siinä, että mies laittaa kätensä yhteen, eikä sitä osaa ohittaa
Mahtava peli! Tee lisää tällaista!!
KawaiiWorld આર્કેડ jwg
Parhaat
Erilainen tositarinalla, jota voit seurata ja olla osana. Hauskaa. Rakastan sitä. Hei AM, mitä jos tekisit Ghost-tiedostot 1 osaksi AM Clubia?
Mahtava peli. Rakastin sitä kaikkea. Kävelevä ja puhuva hahmo oli mahtava. Hyviä pulmia.
Erittäin hyvä ja mielenkiintoinen
En anna minun ladata, jos voisin antaa nolla tähteä
Säätimet ovat hieman huolimattomia, ja minun piti käynnistää puhelimeni uudelleen, kun se jumiutui...mutta ei hätää.
Kun latasin, tajusin pelanneeni tätä PC:llä Big Fishin kautta. Suosittelen kuitenkin.
Aika siisti peli
👍
TYLSÄ! Ei jatkuvuutta (eli yhden tai kahden huoneen siivoamista kerrallaan ja sitten eteenpäin siirtymistä) minipelit ja HOP-pelit eivät ole hauskoja – eivät ole aikasi ja rahasi arvoisia
MAHTAVA PELI Hyvin tehty hieno työ tässä pelissä
Hauskaa ja minipelit ovat melko helppoa, jos noudatin ohjeita
Rakastan tällaisia pelejä!!!
Peli ei edes avautunut.
Kaikki mitä olen etsinyt HOP-dekkarapelissä. Oikeuslääketieteellinen tutkimus, tutkiminen, analysointi. Rakastin ensimmäisiä Ghost Files -tiedostoja... jatkakaa niitä.
Ghost Files 2: Memory of a Crime Avanture aej
Kiva peli
Mahtava peli! Onneksi se näyttää enimmäkseen aidolta, toisin kuin monet tieteisfiktiopelit!
Ghost Files 2: Memory of a Crime ጀብዱ yzjh
Jio
1 गेम
Toistaiseksi nautin itsestäni
Ok peli. Ei 6,99 dollarin arvoinen. Bonuspeli on hyvin lyhyt. meh...
Ghost Files 2: Memory of a Crime சாகசம் tncr
Jännittävä
Hyvä
Ghost Files 2: Tödliche Amnesie Abenteuer govc