Post by pfisfassresafigh on Feb 9, 2022 7:38:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Burger Shop 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Burger Shop 2 2022 version ▞▞▞
Ik ben dol op dit spel sinds ik klein was en nog enthousiaster toen ze het naar telefoons brachten!! Het is vrij eenvoudig en gemakkelijk te leren. Het leegt je batterij ook niet snel, wat ik weet dat sommige games dat wel doen.
slechte
OK
Schitterend spel en ooh zo meer 👌👌
Ik hou van dit spel, het was geweldig
gewoon het is super leuk
Over het algemeen geweldig, soms voegt de app een extra item toe
Spel is meer dan dom. De andere beoordelingen zijn betaald. Spel zuigt. Download het niet
Dit is het beste hamburgerspel in mijn leven.
Het is gewoon een afvalspel, we vervelen ons heel snel... het is irritant
Een van mijn favoriete spellen. Ik heb de hele eerste game met veel plezier gespeeld en was super enthousiast toen deze uitkwam. Beide games hebben echt bevredigende en uitdagende gameplay om je bezig te houden in plaats van vervelend te zijn. De verhaallijn was vermakelijk en de nieuwe ontbijt- en dinerniveaus waren ook een leuke toevoeging. Deze game is echt een leuke stressverlichter en ik vind de nieuwe toevoegingen leuk. Geweldig spel!
Het goede spel Ik hou van dit spel🖤
het is niet zo groot maar ik vond het niet leuk
echt heel leuk
Ik hou van dit spel😇
Ik denk dat dit spel erg stressvol is geweest sinds ik de verhaalmodus heb voltooid, ook al is het de hele tijd erg moeilijk geweest. Afgezien daarvan heeft het echt coole updates!
deze game is eigenlijk leuk. Ik heb er nooit aan gedacht dat het erg verslavend is en er zijn niet veel advertenties die er dol op zijn
Heel vervelend
hiel leuk spel
Ik herinner me dit op de pc. Ja, dit is een spel van Bigfish vroeger, ik speelde dit keer op keer, en nu vond ik het op andrpid oh mijn de herinneringen. Ik heb me altijd afgevraagd of we BS3 zouden krijgen, maar misschien was er geen markt voor een derde deel, een van mijn favorieten aller tijden.
Ik geef deze game 3 sterren omdat ze alles op één plek hadden kunnen zetten, zoals een hamburgerwinkel. heb alle dingen op één plek gezet en het zou zoveel gemakkelijker zijn geweest dan 4 sterren en 3 sterren te krijgen.
Deze game is erg uitdagend en de Robert is hun is erg behulpzaam
Het originele spel maakte deel uit van mijn jeugd en het spelen van dit spel roept herinneringen op. Zoveel verbeteringen, meer uitdagende taak, leuker om te spelen. 10/10 zou opnieuw spelen.
Hoewel het niet zo goed is als Burger Shop 1, is het een ongelooflijke game met een goede gameplay, talloze niveaus en spelmodi en nauwelijks advertenties. Het is verbazingwekkend hoe weinig advertenties er zijn. Koop het alsjeblieft. Absoluut de moeite waard.
Hoe het spel te starten?
Heel leuk spel
sana. Pwede
Tijdconsument & een beetje moeilijk, nkkalito. Ik heb een te korte wachttijd om nog een bestelling niet uit te voeren om dit te doen. Maar ik ben opgewonden om deze @d 1stX te spelen om te spelen.
geweldige game jongens, maar ik zou het leuk vinden als de game een beetje langzamer ging
Deze game is fantastisch en ik vind het geweldig om geestkracht leuk te maken en blijf deze game updaten
Hé, hier is een idee. Misschien spelers laten zien hoe ze voorwerpen van de borden kunnen halen... ik heb er iets op gezet dat er niet thuishoorde. Dit zou niet moeilijk moeten zijn... lol
Te traag en verwarrend
ik vbindt het een super leuk spel maar de klanten met honden worden goed snel BOOS!!!!!
geweldig!!!!
Superleuk en puzzel.
Hoe kun je je voortgang opslaan?
Dit is een heel slecht en slecht spel
een commercial na elke ronde 30 sec
T saai
Het is een erg frustrerend spel en als je erover denkt het te installeren, dan heb je het mis, dit spel is erg slecht👎👎👺👹
Dit spel is een beetje saai en advertenties erg lang! Maak het alsjeblieft!
het is een goed spel ... maar als je blijft spelen ... verveel je je
Grow SwordMaster - Idle Action Rpg Rollespill mgh